Obserwatorzy

środa, 23 września 2015

Design Team w całej krasie

Witam Was w ten środowy wrześniowy poranek :)

Dziękuję za wszystkie zgłoszenia,
ich ilość przerosła moje najśmielsze oczekiwania.

Uwierzcie, że wybór zespołu wcale nie jest taką prostą sprawą.
Postawiłam jednak na różnorodność tworzenia,
bo chcemy pokazać, że formami pudełkowymi
można i dobrze się bawić, i zaskakiwać :)

Design Team czas zaprezentować!

Oto Box Blog w całej krasie :)



Mamy nadzieję, że nasze prace Was zainspirują do eksperymentowania z formami pudełkowymi,
a może niektórych zachęcą do podjęcia tworzenia box'ów :)

Za tydzień ruszamy z pierwszym wyzwaniem,
na które już teraz zapraszamy!

DT Box Blog

6 komentarzy:

  1. :) jeszcze raz dziękuję za super szansę i życze wszystkim udanej zabawy :) zapudełkujemy ten świat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zaufanie, jest mi niezmiernie miło, że zostałam wybrana. Gratulacje dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezły zespół pudełkowy. Ciekawa już jestem, co zaprezentujecie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie i raz jeszcze dziekuję za zaufanie i szansę, aby móc Was czymś zaskoczyć :-) Obiecuję będę szaleć twórczo, wymyślać, kombinować.... wszystko po to aby Was pudełkowo inspirować :-)

    OdpowiedzUsuń