Obserwatorzy

poniedziałek, 19 października 2015

Kursik na mini pudełeczko ze słodką niespodzianką.

Witajcie Kochani.

1 października ruszyło nasze pierwsze wyzwanie
Wtedy zagrały mi maleńkie pudełeczka na jedno ferrero. Obiecałam kursik...a więc dzisiaj w dniu mojej inspiracji przedstawiam mini kurs.

Rysunki są poglądowe - nie nadają się do powiększenia, kserowania. Jednak papier, nożyczki i klej załatwią sprawę.
Materiałoznawstwo:
- papier wizytówkowy 10cm x 10cm
- papier wizytówkowy 5,1cm x 21,3cm
- wedle uznania ozdobny papier scrapowy,
- nożyczki,
- klej,
- kosteczki dystansujące,
- wstążeczka, tasiemka,
- niewielki wykrojnik w kształcie kółka oraz wykrojnik o niewielkim 
  dowolnym kształcie, jeśli go nie mamy - wystarczy odrysować kształt   i wyciąć,
- folia z tzw. ofertówki,
- opcjonalnie - taśma washi, inne ozdoby.

Kawałek papieru o wymiarach 10cm x 10cm docinamy i bigujemy w/g poniższego schematu:




Szare pola należy wyciąć.
A to gotowy element dolny pudełeczka.

Podobnie postępujemy z drugim elementem:


"Tu wklejamy pudełeczko" oznacza, że w tym miejscu wklejamy dół pudełeczka, który powstał z pierwszego elementu.

Wygląd wklejonego elementu. W spodzie musi byc wycięte kółeczko - wtedy ładnie układa się ferrero. Z boku tego paska możemy wyciać co chcemy -
np. motylka:
Wyciety wzorek podklejamy folią z ofertłówki.

A poniżej gotowe pudełeczka, które już znacie ;)





Jeśli komuś kursik się przyda i go wykorzysta będzie mi milo. 
Jednocześnie zapraszam Was w imieniu całego DT do zabawy podczas nowego wyzwania 
oraz
 po zakupy do nowego sklepu 

Logo


                                         





Pozdrawiam 

 Inspiruję dla DT Box Blog

1 komentarz:

  1. te pudełeczka, to mistrzostwo świata :) jestem niby zachwycona :) Dziękuję za kurs :) mam nadzieję, że przy najbliższej okazji skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń