Obserwatorzy

niedziela, 22 listopada 2015

Kalendarz adwentowy i video tutorial, czyli miesiąc pełen wrażeń

Hej Kochani Fani pudeł, pudełek i pudełeczek. 

Witam Was serdecznie i cieplutko na naszym pudełkowym blogu. Dzisiaj spróbuję Was zainspirować do wykonania samemu Kalendarza Adwentowego. 
Ja, swój wykonałam w bardzo rustykalnym stylu. Do zrobienia ramki wykorzystałam patyki, które mój mąż przywiózł mi kiedyś z Ikei ( miały ozdabiam ogródek, którego jeszcze nie mamy ). Poza tym  sznurek, farby w sprayu i oczywiście papiery do  scrapbookingu. Na sznureczkach powiesiłam małe pudełeczka z niespodziankami dla mojego synka, a  gotową ramkę oplotłam lampkami ledowymi, tak by wieczorem kalendarz wyglądał klimatycznie. 







Jak wykonanać takie pudełeczka zwane milk boxami ? 
Nic prostszego !!!
Obejrzyj mój pierwszy video tutorial, który zrobiłam specjalnie dla WAS !!!



użyłam:

pozdrawiam serdecznie,






6 komentarzy: